VoIP Telefooncentrale©
Jouw telefonie in de wolken
Leuk dat je meer informatie van ons wil ontvangen. We sturen je deze binnen één werkdag vrijblijvend toe.
Zoek je ook naar een goed toestel? Kijk dan eens op onze webshop pagina
Al vanaf € 4,99 per gebruiker
Werkt op smartphones, dect, pc of gewoon een toestel.
Wat zit er in de VoIP Telefooncentrale van Simple Connect?
Dat is eenvoudig! Bijna alles zit erin. Hieronder een greep uit de meest gebruikte functionaliteiten. Zit jouw functionaliteit er niet bij? Dan waarschijnlijk toch wel. Neem contact met ons op voor meer informatie
Functionaliteiten
We doen niet aan een beetje meer voor een beetje meer per maand. Bij Simple Connect krijg je gelijk alles, zonder dat je extra betaalt. We helpen je het ook nog eens instellen, handig hè? Dat betekent:
- Openingstijden
- Welkomstboodschap
- Keuzemenu’s
- Belgroepen
- Naamherkenning
- Wachtrijen
- Meeluisteren
- Telefonische vergaderingen (Conference calls)
Liever simpel? Je telefoon gaat natuurlijk ook gewoon over als je gebeld wordt. Ook zonder al die opties. Dat is wat we noemen eenvoudig bereikbaar.
beltarieven binnen nederland:
starttarief € 0,025 per gesprek
Naar Vaste nummers in NL € 0,024 per minuut
Naar Mobiele nummers in NL € 0,087 per minuut
Samen met 3CX bieden we je één van de meest uitgebreide oplossingen voor telefooncentrales. Eenvoudig bereikbaar voor het kleinbedrijf, instelbare huntgroepen voor grotere organisaties. En natuurlijk heel fijn: via Simple Connect nu voor een veel lager bedrag per maand.
Je kiest eenvoudig zelf waar je lijn overgaat: op je smartphone, toestel, PC of laptop. We bieden je een app voor al je apparaten: Windows, Mac, iOS en Android.
Voor de meeste scenario’s hebben we een aantal standaard manieren om de telefooncentrale mee in te richten. Maar je kan natuurlijk zomaar een bijzondere vraag hebben. Onze consultants helpen je graag met het inrichten. Dat kunnen ze trouwens ook gewoon op afstand, dat is wel zo eenvoudig.
Je vroeg je vast af wat we dan nog meer kunnen bieden. “Alles staat er toch al?” Ja, het meeste wel. Maar wat dacht je van slimme rapportages? Of gesprekken opnemen? Heel simpel allemaal. Kijk hieronder voor de andere features, die we zo simpel mogelijk aan je uitleggen.
Tijdelijk dicht, ook vlak voor Kerst? Is je vrouw bevallen en neem je even wat dagen voor jezelf? Geen punt, we voeren de wijzigingen eenvoudig voor je door in de telefooncentrale. Bel, mail of app ons in dat geval even. Of klik naar een eenvoudig wijzigingsformulier.
“Zeg collega, kun jij deze even nemen?” Je kan gewoon uiteraard ook gewoon intern doorverbinden naar een collega, of bijvoorbeeld naar de afpoeier specialist binnen je team. “Kees! Ze moeten jou hebben!”
Ook als het jou even niet lukt om op te nemen, doet je telefooncentrale gewoon zijn werk. Bijvoorbeeld om 02.00u ‘s nachts. Daar kun je je voicemail voor in laten schakelen. En ken je onze antwoordservice al? Daar nemen ze zelfs ‘s nachts voor je op!
Van de 30 features die we je minimaal kunnen bieden, hebben we de in onze ogen belangrijkste hier voor je benoemd. Maar ja, het kan natuurlijk, dat je net even wat anders wil. Waarschijnlijk kan dat ook. Neem in dat geval even contact op met onze specialisten (linkje)!
Veelgestelde vragen
Wanneer is het nieuwe nummer actief?
Na ontvangst van de ondertekende overeenkomst zal binnen 1 werkdag je abonnement geactiveerd zijn.
Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt je bestaande telefoonnummer behouden. Hiervoor dien je een nummer portering aan te vragen via administratie@simpleconnect.nl.
Waarom is VoIP bellen goedkoper?
Bellen met VoIP gebeurt via een internetverbinding en niet met een standaard analoge of ISDN telefoonverbinding. Dit zorgt ervoor dat Simple Connect zeer lage beltarieven kan aanbieden. Het gesprek wordt namelijk niet gevoerd via een telefoonverbinding wat betekent dat er geen transportkosten gemaakt worden.