Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
U kunt uw abonnement opzeggen door een mail met de opzegging te sturen naar administratie@simpleconnect.nl. U ontvangt hierna een bevestiging van de opzegging per mail.
U kunt uw abonnement opzeggen door een mail met de opzegging te sturen naar administratie@simpleconnect.nl. U ontvangt hierna een bevestiging van de opzegging per mail.
Bij het ontvangen van je vaste oproepen op je mobiel gelden de volgende doorschakeltarieven.
Starttarief: per gesprek | € 0,05 |
Doorschakeltarief: per minuut naar mobiel | € 0,10 |
We bieden je een bel applicatie om uitgaand mee te bellen. Eigenlijk heel simpel, je installeert een app op je smartphone of pc, stelt deze in volgens de handleiding en je kunt uitgaand bellen met je Simple Connect Account. Voor uitgaande gesprekken hou je rekening met een starttarief, regio gebonden belkosten en of je naar een vast of mobiel nummer belt.
Starttarief: per gesprek | € 0,05 |
Gesprekstarief: per minuut naar vast lokaal | € 0,03 |
Gesprekstarief: Per minuut naar vast nationaal | € 0,04 |
Gesprekstarief: Per minuut (naar mobiel) | € 0,10 |
Bij het ontvangen van je vaste oproepen op je mobiel gelden de volgende doorschakeltarieven.
Starttarief: per gesprek | € 0,06 |
Doorschakeltarief: per minuut naar mobiel | € 0,121 |
We bieden je een bel applicatie om uitgaand mee te bellen. Eigenlijk heel simpel, je installeert een app op je smartphone of pc, stelt deze in volgens de handleiding en je kunt uitgaand bellen met je Simple Connect Account. Voor uitgaande gesprekken hou je rekening met een starttarief, regio gebonden belkosten en of je naar een vast of mobiel nummer belt.
Starttarief: per gesprek | € 0,06 |
Gesprekstarief: per minuut naar vast lokaal | € 0,036 |
Gesprekstarief: Per minuut naar vast nationaal | € 0,048 |
Gesprekstarief: Per minuut (naar mobiel) | € 0,121 |
We bieden je de 3CX app: een applicatie voor op je smartphone om mee te bellen en gebeld te worden. De enige in Nederland die 3CX op de cloud aanbiedt!
Eigenlijk is het heel simpel, je installeert de app op je smartphone of pc, we stellen deze samen in en je kunt uitgaand bellen met je Simple Connect 3CX Account. Voor uitgaande gesprekken hou je rekening met een starttarief, regio gebonden belkosten en of je naar een vast of mobiel nummer belt.
Starttarief per gesprek | € 0,025 |
Naar vaste nummers in Nederland (per minuut) | € 0,024 |
Naar Mobiele nummers in Nederland (per minuut) | € 0,087 |
Voor alle beltarieven kun je een berichtje sturen naar: | sales@simpleconnect.nl |
Bij het indienen van jouw gegevens op dit formulier, sta je het team van Simple Connect toe om je een aanbieding te doen voor cloudtelefonie / VoIP telefonie.
Kwalificatie voor een passend aanbod
Om je een goed voorstel te kunnen doen, is het van belang dat we kennis van jouw organisatie opdoen. Het is daarom mogelijk dat, na het invullen van jouw gegevens op dit formulier, één van onze medewerkers contact met je opneemt. Dit kan zijn per e-mail of telefonisch. In dat contact zullen we je enkele vragen stellen over jou en jouw organisatie.
Aanbiedingen zijn altijd vrijblijvend
Het indienen van jouw gegevens op dit formulier betreft geen vaststelling van overeenkomst. Je ontvangt op basis van jouw gegevens en eventueel aanvullend contact een vrijblijvende offerte. Aan het verstrekken van deze offerte zijn geen kosten verbonden.
Veilige gegevensverstrekking en -verwerking
Jouw gegevens worden verwerkt om je een aanbieding te kunnen doen. Ook het accepteren van deze voorwaarden wordt uiteraard vastgelegd. Om een beter beeld van onze (potentiële) klanten te krijgen, kan het zijn dat we jouw gegevens gebruiken om onderzoek naar te plegen. Zo leren we jou en onze andere (potentiële) klanten beter kennen, zodat we onze dienstverlening en benadering kunnen verbeteren. Deze gegevens worden niet gedeeld met andere bedrijven.
Verzameling van webstatistieken
Bij het bezoeken van onze website worden, middels tooling van onder meer Google en Facebook, gegevens van jou geanonimiseerd verzameld ten einde onze dienstverlening en het aanbieden hiervan te optimaliseren. Hierover kun je meer lezen in ons privacy reglement.
Een maand op proef
Een proefabonnement van Simple Connect wordt naar wens ingezet om jou kennis te laten maken met onze oplossingen. De voorwaarde voor deze tijdelijke overeenkomst bestaat uit een proefperiode van 1 maand (30 dagen) waarbij voor 3 gebruikers een account wordt gemaakt en een nummer wordt toegekend. In deze proefperiode kun je niet naar het buitenland bellen en zullen wij de belminuten boven de € 5,00 doorbelasten. Geselecteerde faciliteiten kun je vervolgens vrij gebruiken. Mocht je alle faciliteiten volledig willen gebruiken, kun je er altijd voor kiezen om tegen betaling je account te laten activeren. Voor het ingaan van de proefperiode biedt Simple Connect jou een contract aan. Dit contract wordt pas actief na het verlopen van de proefperiode. Je kunt tot op de laatste dag van deze proefperiode je contract gewoon opzeggen en hiervoor worden géén kosten in rekening gebracht. Het enige wat wij vragen is de juiste feedback en de reden van opzegging. Voordat deze 30 dagen verlopen zijn, zal een accountmanager te allen tijde contact opnemen om een eventuele definitieve overeenkomst op te stellen.
Bij het indienen van jouw gegevens op dit formulier, sta je het team van Simple Connect toe om je een aanbieding te doen voor cloudtelefonie / VoIP telefonie.
Kwalificatie voor een passend aanbod
Om je een goed voorstel te kunnen doen, is het van belang dat we kennis van jouw organisatie opdoen. Het is daarom mogelijk dat, na het invullen van jouw gegevens op dit formulier, één van onze medewerkers contact met je opneemt. Dit kan zijn per e-mail of telefonisch. In dat contact zullen we je enkele vragen stellen over jou en jouw organisatie.
Aanbiedingen zijn altijd vrijblijvend
Het indienen van jouw gegevens op dit formulier betreft geen vaststelling van overeenkomst. Je ontvangt op basis van jouw gegevens en eventueel aanvullend contact een vrijblijvende offerte. Aan het verstrekken van deze offerte zijn geen kosten verbonden.
Veilige gegevensverstrekking en -verwerking
Jouw gegevens worden verwerkt om je een aanbieding te kunnen doen. Ook het accepteren van deze voorwaarden wordt uiteraard vastgelegd. Om een beter beeld van onze (potentiële) klanten te krijgen, kan het zijn dat we jouw gegevens gebruiken om onderzoek naar te plegen. Zo leren we jou en onze andere (potentiële) klanten beter kennen, zodat we onze dienstverlening en benadering kunnen verbeteren. Deze gegevens worden niet gedeeld met andere bedrijven.
Verzameling van webstatistieken
Bij het bezoeken van onze website worden, middels tooling van onder meer Google en Facebook, gegevens van jou geanonimiseerd verzameld ten einde onze dienstverlening en het aanbieden hiervan te optimaliseren. Hierover kun je meer lezen in ons privacy reglement.
Een maand op proef
Een proefabonnement van Simple Connect wordt naar wens ingezet om jou kennis te laten maken met onze oplossingen. De voorwaarde voor deze tijdelijke overeenkomst bestaat uit een proefperiode van 1 maand (30 dagen) waarbij voor 3 gebruikers een account wordt gemaakt en een nummer wordt toegekend. In deze proefperiode kun je niet naar het buitenland bellen en zullen wij de belminuten boven de € 5,00 doorbelasten. Geselecteerde faciliteiten kun je vervolgens vrij gebruiken. Mocht je alle faciliteiten volledig willen gebruiken, kun je er altijd voor kiezen om tegen betaling je account te laten activeren. Voor het ingaan van de proefperiode biedt Simple Connect jou een contract aan. Dit contract wordt pas actief na het verlopen van de proefperiode. Je kunt tot op de laatste dag van deze proefperiode je contract gewoon opzeggen en hiervoor worden géén kosten in rekening gebracht. Het enige wat wij vragen is de juiste feedback en de reden van opzegging. Voordat deze 30 dagen verlopen zijn, zal een accountmanager te allen tijde contact opnemen om een eventuele definitieve overeenkomst op te stellen.